Kategorie

Producenci

Zapraszamy



I. Informacje ogólne

Sklep internetowy Profit jest prowadzony przez firmę:

Profit-1 spółka cywilna

ul. Żorska 68a

43-180 Orzesze

NIP 6351834538, REGON 243697599

nr. konta PKO BP 25 1020 2528 0000 0202 0405 0910

 

Informacje umieszczone na stronie sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego.


Firma jest płatnikiem Vat oraz jest zarejestrowana w VIES.
Sklep prowadzi sprzedaż sprzętu oraz artykułów dla jeździectwa za pośrednictwem internetu. Wszystkie oferowane produkty są nowe oraz wolne od wad fabrycznych, a ich wprowadzenie na rynek odbyło się zgodnie z obowiązującymi przepisami. Złożenie zamówienia poprzez formularz jest równoznaczne z akceptacją postanowień regulaminu oraz wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych z zastrzeżeniem, że odbywa się ono wyłącznie do celów związanych z realizacją zamówienia. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z oświadczeniem woli w rozumieniu Kodeksu Cywilnego i stanowi umowę kupna-sprzedaży.

 Sprzedaż na specjalnych warunkach, tj. promocje, wyprzedaże, akcje rabatowe jest realizowana wyłącznie do wartości stanów magazynowych według kolejności zamówień.

Wszystkie ceny podane na stronie internetowej www.profithorseshop.pl są cenami brutto, zawierają podatek VAT. Do zamówienia dołączany jest paragon fiskalny. Faktura VAT wystawiana jest na życzenie klienta.


II. Reklamacje, zwroty i wymiany.

1.    Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" Konsument, może odstąpić od umowy i zrezygnować z towaru  bez podania przyczyny, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.

2.    W razie odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a Konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Wraz z odsyłanym towarem, Klient jest zobowiązany zwrócić wszelkie produkty, które otrzymał gratisowo, oraz kupon/potwierdzenie zakupu. Zwrot towaru powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni kalendarzowych.

3.    W przypadku zwrotu towar musi być nowy, nie używany z kompletem metek, a przesyłka nadana wraz z paragonem. Wartość zwróconego towaru zgodnie z kwotą na paragonie zostanie zwrócona na konto Kupującego do 7 dni.

4.    Sklep profithorseshop.pl, zgodnie z Kodeksem Cywilnym (art. 556- 576, Dz.U. 18 maja 1964 Nr 16 poz. 93 z późniejszymi zmianami), i Ustawy z dnia 27-07-2002 r o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dziennik Ustaw z dnia 5 września 2002 r. Nr 141 poz. 1176 ), rozpatruje reklamacje w terminie do 2 lat od daty zakupu artykułu.

5.    Sklep ponosi odpowiedzialność z tytułu niezgodności towaru z umową, gdy sprzedana przez niego rzecz jest dotknięta wadą (wada – zmniejszająca wartość rzeczy, użyteczność rzeczy, gdy rzecz nie ma właściwości, o których było napisane w serwisie sklepu profithorseshop.pl, gdy rzecz wydano w stanie niezupełnym, niekompletnym), a w chwili zawarcia umowy Kupujący o niej nie wiedział. Warunkiem zrealizowania wymiany lub zwrotu należności jest powiadomienie za pośrednictwem poczty elektronicznej o istniejącej wadzie w terminie do dwóch miesięcy od daty zakupu.

6. O sposobie rozpatrzenia reklamacji klient zostanie powiadomiony telefonicznie lub pisemnie. Gdy reklamacja zostanie uznana, w pierwszej kolejności zostanie dokonana nieodpłatna naprawa i towar zostanie dostarczony klientowi z powrotem na koszt profithorseshop.pl. Jeśli naprawa okaże się niemożliwa lub będzie wymagała nadmiernych kosztów albo jeżeli profithorseshop.pl nie  zdoła uczynić zadość żądaniu Klienta w odpowiednim czasie- towar zostanie wymieniony na nowy.

7.   Koszty, związane z dostarczeniem reklamowanego towaru do profithorseshop.pl pokrywa Klient. Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.

8. Reklamację można złożyć osobiście w sklepie stacjonarnym mieszczącym się na ul. Żorskiej 68a, w Orzeszu (kod pocztowy 43-180) jak i również poprzez odesłanie kurierem lub Pocztą Polską reklamowanego produktu wraz z szczegółowym opisem reklamowanego, uszkodzonego produktu jak i pełnymi danymi nadawcy (Imię i Nazwisko, numer telefonu, miejsce zamieszkania,)

 

 

III. Postanowienia końcowe

1.    Sklep zobowiązuje się do ochrony danych osobowych, zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 1997 Nr 133 poz. 883). Zgodnie z tą ustawą, Klienci sklepu mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania, o zaprzestaniu ich wykorzystywania.
2.    Profit-1 s.c. zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego regulaminu. O zmianach regulaminu i ich zakresie zarejestrowani Klienci będą powiadomieni drogą elektroniczną (na wskazany przy rejestracji  e-mail) Aktualna wersja regulaminu jest zawsze dostępna dla Klienta w zakładce regulamin. W trakcie realizacji zamówienia oraz w całym okresie opieki posprzedażowej Klienta obowiązuje regulamin zaakceptowany przy składaniu zamówienia.
3.    Pomimo dołożenia wszelkich starań, by zamieszczone na stronie internetowej opisy produktów były zgodne ze stanem faktycznym, nie gwarantujemy, że nie zawierają błędów lub braków, które nie mogą stanowić podstawy do roszczeń. Dlatego w razie jakichkolwiek wątpliwości, prosimy przed złożeniem zamówienia o kontakt mailowy pod adresem profithorseshop@gmail.com.
4.    W sprawach nieuregulowanych powyższym regulaminem, stosuje się odpowiednie przepisy kodeksu cywilnego.


Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie ma na celu naruszenia praw Klienta. Nie może być również w ten sposób interpretowane, gdyż w przypadku niezgodności jakiejkolwiek części regulaminu z obowiązującym prawem Sprzedający deklaruje bezwzględne podporządkowanie się i stosowanie tego prawa w miejsce zakwestionowanego przepisu regulaminu.



Copyright © 2015 Profit Horse - All rights reserved | Projekt i wykonanie: Web Group